Öppet hus & Design day på Designgymnasiet Sickla

På våra öppna hus kommer du och besöker skolan där du får prata med våra elever och veta mer om programmet som just du är intresserad av. Du får möjlighet att se våra olika salar, klassrum och få en känsla för Designgymnasiet! Vår skola hittar du på Marcusplatsen 5A, har du några frågor inför ditt besök kan du kontakta oss på sickla@designgymnasiet.se eller på 08-553 663 50.

Design day 19/4

Design day är vår stora modevisning och designutställning, alla är välkomna! Förutom att strosa runt bland elevernas arbeten och se kreationerna på catwalken får du också chansen att träffa lärare och elever, lära känna oss bättre och få svar på dina frågor. Du kan läsa mer om Design Day här.

Datum för öppet hus

• Inga kategorier
    • Whoops, check again later

Få påminnelser inför Design day/Öppna hus

Fyll i formuläret för att få mer information om skolan och påminnelser inför Design day på mail och sms.

När börjar du gymnasiet?

När du eller dina föräldrar skickar in en intresseanmälan, anmäler dig till att ta emot inbjudningar till öppet hus eller visningar, information om våra skolor och/eller marknadsföring om våra skolor, behöver du lämna ditt samtycke till att vi behandlar dina personuppgifter. Du samtycker även till att personuppgifterna lagras för angivet syfte hos AcadeMedia Support AB, org. nummer 556568-8479.

De personuppgifter som vi behandlar är ditt namn, din e-postadress, ditt telefonnummer, skolform, årskurs, programval och år för studiestart.

De personuppgifter som vi samlar in används för att vi ska kunna uppfylla våra åtaganden mot dig. Genom att lämna ditt samtycke, godkänner du att vi använder dina personuppgifter för att skicka dina kontaktuppgifter vidare till de skolor du visat intresse för, tillhandahålla dig marknadsföring eller andra meddelanden och påminnelser som du samtyckt till. Ni samtycker även till att personuppgifterna lagras för angivet syfte hos AcadeMedia Support AB, org. nummer 556568-8479.

Vi kan komma att lämna ut dina personuppgifter till dotterbolag inom koncernen i syfte att kommunicera med dig om så är nödvändigt för att fullgöra våra förpliktelser gentemot dig och i övrigt fullgöra våra skyldigheter. Vi kan komma att lämna ut nödvändig information till myndigheter såsom polisen, skatteverket eller andra myndigheter som vi enligt lag måste lämna ut information till. Vi kommer aldrig att utlämna dina personuppgifter till tredje part som inte är behörig att ta del av dina personuppgifter.

Designgymnasiet AB är personuppgiftsansvarig på den skola som du har anmält intresse till. Personuppgifterna behandlas även med stöd av den personuppgiftsbiträdena Microsoft Ireland Operations Limited och Infobip Sweden AB. Skolan är en del av AcadeMedia-koncernen.

Personuppgifterna kan komma att behandlas i USA, Brasilien, Kina, Indien, Vietnam, Malaysia, och Ryssland med stöd av standardavtalsklausuler.

Vi tillämpar gällande integritetslagstiftning vid behandling av personuppgifter. Du har rätt att kontakta oss för att få ut information om vilka uppgifter vi behandlar om dig, samt för att begära rättelse eller om du vill att vi raderar uppgifterna eller avslutar marknadsföringen. Uppgifterna lagras i ett år efter att ansökningsperioden för den sökta utbildningen är över. Du kan när som helst återkalla ditt samtycke. Du hittar hela vår policy här.

Kontakt

Om du har frågor om hur dina personuppgifter hanteras kontakta AcadeMedias dataskyddsorganisation.

Hitta hit

Marcusplatsen 5A
    131 54 Nacka

Var Designelev för en dag

Ett bra sätt att känna på Designgymnasiet på riktigt är att besöka oss som Designelev för en dag. Läs mer och boka in dig!